Мінітрактор DW 150 RXL

Найпростіший, компактний, маневрений, недорогий, але при цьому багатофункціональний і надійний задньоприводний трактор. Дозволений для експлуатації на дорогах загального користування. Має рамну компоновку, економічний дизельний двигун потужністю 15 к.с. з водяним охолодженням і електростартером, гальма барабанного типу, 2-дискове зчеплення, колеса великого діаметру. Передача від двигуна на коробку передач - клиноремінна, коробка передач забезпечує 6 швидкостей переднього ходу і 2 заднього, є вал відбору потужності. Для підключення навісного обладнання DW 150RXL оснащений універсальним редуктором нової конструкції і гідропід'ємним навісним механізмом мотоблочного типу.

Конструктивні особливості:

Сучасний новий дизайн.
2-дискове зчеплення фрикційного типу, сухе, постійно замкнуте.
Великі колеса 5.00-12 / 6.5-16.
Блокування диференціалу.
Високий кліренс.
Зручне розташування систем управління.
Просторе місце оператора.
2 приводних ремені.
Глушник виведений під двигун.
Задні гальма барабанного типу.
Комбінований блок електроперемикачів на рульовій колонці.
2-х позиційна гідравліка, що дозволяє працювати в 2-ух режимах: плаваючий і примусовий.
Посилені півосі задніх коліс (49 мм).
Регульовані передня (950-1200) і задня (950-1320) колії.

Комплектація:

Комфортне регульоване відкидне сидіння.
Лічильник мотогодин цифровий, покажчик тиску масла, покажчик температури води, електронний вольтметр.
Звуковий сигнал, габаритні вогні, дальнє / ближнє світло, сигнал аварійної зупинки.
Дзеркала заднього виду.
Крила передніх коліс.
Вимикач маси.
Гідравлічна система (насос, розподільник, гідроциліндр, бачок).
Задня додаткова фара.
Модель двигунаДД15ВЭ
Потужність двигуна, к.с. (кВт)15 (11,1)
Колісна формула4х2
Тип двигунадизельний 4-тактний з безпосереднім вприскуванням без турбонадува
Число і розташування циліндрів1 горизонтальне
Система запуску двигунаелектростартер, ручний стартер
Система охолодженняводяне охолодження
радіаторного типу
Об'єм двигуна, cм3694
Діаметр циліндра / хід поршня95 / 98
Номінальна витрата палива двигуна, г/кВт*год≤ 252
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв2300
Номінальне тягове зусилля, кН3,1
Тип мастила в двигунімінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів
Номінальна витрата мастила в двигуні, г/кВт*год1,5
Коробка передач (КП)(3+1)х2
Тип мастила в КПП і редукторіSilver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Блокування заднього диференціалу+
Муфта зчепленнясуха 2-дискова постійно
замкнутого типу
Головна передачаклиноремінна
Рульове управліннямеханічне
Гальмана задніх колесах гальмівні барабани
Вал відбору потужності (ВВП)шестернею КПП за допомогою проміжного редуктора або від шківа зчеплення
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв1180
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг140
Мінімальний кліренс, мм250
Колісна база, мм1200
Колія коліс, ммпередніхступінчасте регулювання 950/1000/1050/1100/1150/1200
задніхбезступінчате (плавне) регулювання 950...1320
Розмір  шинпередніх5.00-12 (ялинка)
задніх6.50-16
Мінімальний радіус повороту, мбез гальм2,3
з гальмами1,8
Швидкість руху, км/годвперед2,24-22,78
назад1,72-6,97
Об'єм паливного баку, л9
Об'єм картера двигуна, л2,0
Об'єм картера КПП і редуктора, л5,0
Об'єм системи охолодження двигуна, л2,8
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм2100х1100х1280
Споряджена маса, кг486
 

Новинки